۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۰۲

برترین دارت اندازان کشور معرفی شدند

 برترین دارت اندازان کشور معرفی شدند

هفت ورزشکاری که در چهارمین و آخرین مرحله مسابقات فصلی رنکینگ کشوری(1392-1391) عناوین برتر را کسب کردند به اردوی تیم ملی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور 65 ورزشکار از 15 استان کشور در شهر چمخاله گیلان در دو رده آقایان و بانوان برگزار شد که در بخش آقایان شهاب حسینی از استان فارس به مقام قهرمانی دست یابد و عنوان نخست خود در لیگ برتر را تکرار کند. مازیار ایرجی از بندرعباس دوم شد و جلال مروتی از تهران و محمدرضا ناظریه از سمنان نیز سوم و چهارم شدند.

اما در بخش بانوان این محدثه خوشکار از ایلام بود که قهرمان شد. خدیجه حاجی‌پور از گیلان، پروانه محتشم و هدیه غله‌دار از استان البرز نیز به ترتیب عناوین دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

بدین ترتیب در پایان چهار دوره مسابقات فصلی رنکینگ کشوری(1392-1391) در بخش آقایان، احمد کریمی‌راد از استان اصفهان و شاهین حسینی از استان فارس هر کدام با 160 امتیاز به طور مشترک به مقام قهرمانی رسیدند و محمدامین کریم‌پور از استان سمنان با 130 امتیاز و سلمان شهباز‌پور از استان لرستان با 120 امتیاز در رده‌های بعدی ایستادند.

در بخش بانوان بانوان نیز محدثه خوشکار از استان ایلام با 130 امتیاز در صدر رنکینگ فصلی ایستاد. توران قادری و پروانه محتشم هر کدام با 120 در رده‌های بعدی قرار گرفتند و جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند.
 

کد خبر 2064000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha